vineri, 25 septembrie 2009

rebimartonfi

6 comentarii:

  1. Tetszik a blogod cime:). Én is várom, hogy irj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sziasztok ,orulok a lehetosegnek es ertetek, hogy olvashatom irasaitokat.
    IRJATOK...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy amaz erõnek nagy volta Istené legyen, és nem magunktól + való.
    Orvendek, hogy olvashatlak, igy tobbet megtudhatunk egymasrol szeretettel gondolunk ratok a Halaszok, ismeros volt a Marika blogjan a komented:) onnan tudtam meg, hogy blogozol:), tovabbi jo hetet Isten aldasaval...

    RăspundețiȘtergere
  4. koszi ,hogy irtal nekem::)anyum is ott volt csak te lehet nem figyeltel ugy fell ra hat igen nem konnyuk ezek a napok de az vigasztal ,hogy o mar jobb helyen van:)es szeretnek ugy elni ,hogy vele is talakozak. kivanok neked egy szep hetet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rebeka,
    most jöttem rá, hogy tegnap veletek is találkoztunk:). Most néztem meg a profil-képeteket, hogy biztos legyek benne. Ugyanis tegnap reggel egy kicsit csodálkoztam, hogy honnan ismered a lányainkat:). Bocsánat, hogy nem ismertelek fel. És irjál, mert elolvasom!

    RăspundețiȘtergere